انارماهی

بسم الله

بایگانی

عبدالرحمان آن پسرم است که خیلی آقاست.

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ

دلت که شکست، استغفار کن، تند تند، تند تند استغفار کن عبدالرحمان جان. برای آن کسی که دلت را شکسته استغفار کن.


+کانالم رو دوست دارم : )



  • انارماهی : )

برای پسرم

نظرات  (۴)

  • زینب ابراهیم زاده
  • چقدر پسری هستی شما. :)
    پاسخ:
    تعداد نامه هایی که برای دخترم نوشتم بیشتره ها
    : )
  • °• نیلگون •°
  • منم کانالت رو دوست دارم...
    تازه کلی برای من الهام بخشه. ..
    یکی از دوستام تو پیامش نوشته بود" سبحانک لا اله الا انت.انی کنت من الظالمین"
    اون متنی که راجب حضرت یونس نوشته بودی رو فورا براش فرستادم ...برای اونم الهام بخش بود و عاشق نوشته ها و کانالت شد دختر :)
    پاسخ:
    خدا رو شکر
    ورود مامانتونم که تبریک گفتین :دی
    خانوم آسمون سابق
    یا همان انار ماهی حالا
    از شما خواهش دارم عاجزانه که به واقع از نهادم بر می آید....
    بگویم؟
    قول می دهی عمل کنی؟
    در توانتان هست که پیش پیش قول می گیرم- وگرنه رسم و رسوماتی که پسند شما نیستند را تقریبن می دانم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی