انارماهی

بسم الله

بایگانی

بدونِ پلک زدن.

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۱ ب.ظ

یک دفتر داشتم، قدّ نوشتنِ یک خروار حرف، با تو. حرفهایی که فقط مالِ خودِ خودت بود. از وقتی که واقعا دلم خواست تویی باشی که حرفهام را بهش بزنم، هیچ راهِ بهتری به ذهنم نرسید، جز داشتنِ یک دفتر، برای حرف زدن. آنقدر حرف تویِ گلوم تل انبار شده بود که دم دستی ترین دفتری که تویِ کمد بینِ کتابها پیدا کردم را برداشتم و شروع کردم به گفتن. وقت هایی که دلم خیلی میگرفت دفتر را با خودم میبردم این طرف و آن طرف به خیالِ اینکه تو همراهمی.

حالا

آمده ای، هستی، و من انگار که سالهای سال با تو هم سخن بوده ام، فقط دلم میخواهد نگاهت کنم. همین.


  • انارماهی : )

روزهای سبزِ گلدار

نظرات  (۱۳)

بسیار زیبا👏👏
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عه پس شیرینی ما کو؟؟!
    پاسخ:
    حالا هنوز موقع شیرینی دادن نشده کههههه
    : ))))))))))
    همه رو مشکوک کردم :دی
  • یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
  • سلام
    من هم ازین دفترها داشتم..
    که توی روزمرگی های زندگیم فراموشش کردم.
    همین چند شب پیش پیداش کردم و مصمم که دوباره بنویسم..آخ که هیچی قلم و کاغذ نمیشه.

  • آبجی خانوم
  • اجازه هست بگم مبارکه عروس خانوم :)
    پاسخ:
    نه بابا
    موقع تبریک اطلاع میدم بیاید بگید
    : )))
    دفترها دوستداشتنی ترند...


    بدون پلک زدن را خوب گفتی
  • مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  • یک دفترچه خریده ام

    برای حرف هایم با او

    با عکس ِدختر موفرفریِ دامن نارنجی روی جلدش.


    و همچنان دفتر از حرفهایم خالیست

    تبریک ایا؟
    پاسخ:
    نه بابا
    موقع تبریک اطلاع میدم
    : ))
  • محمد رنجبر
  • همیشه این دفترها بوده اند... من هم یکی دارم. یک سررسید. پر از خاطره، پر از دلهره، شادی، انتظار ...
  • دلتنگی شیرین
  • نه بابا واقعا?
    پاسخ:
    سلام
    به به به شما کجا اینجا کجا
    : )
    خوووووبید؟
    خوش اومدید
    عجالتا باید عرض کنم که بله واقعا
    : ))))))
    جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ *:)
  • °• نیلگون •°
  • ملیکا؟!
    نه بابا؟! 
    عععععععع پست ازین واضح تر؟

    ! باز الان میگه نه بابا :| :)))))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یه لبخند پهن و قرمز 
    و نگاهش کن بدون پلک زدن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی