انارماهی

بسم الله

بایگانی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

در کارگاه

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ق.ظ
حالِ بعد از مادری ام بخاطرِ یک سلسله دردهای جسمی بد بود. دیر توانستم خودم را پیدا کنم. ولی کردم. حالا که تقریبا با دخترک به ثبات رسیده ایم، چراغِ کارگاهِ کوچکی را روشن کرده ام که همیشه در آرزویش بودم. بچه که بودم یکی از تفریحاتم چرخ زدن وسطِ پارچه ها بود، کمد مادر بزرگ همیشه پر بود از تکه پارچه های رنگارنگ با نقش های زیبا، از دوختن و سر هم کردنِ پارچه لذت می بردم. بزرگتر که شدم دیدم حوصله ی خیاطی را ندارم. لباس دوختن با پارچه ها را سر هم کردن خیلی فرق داشت، خارج از توانِ من بود. پس دنیای پارچه ها را با فکر به اینکه از پارچه ها فقط می شود لباس ساخت رها کردم.

حالا در دنیای امروز با پارچه ها خیلی کارها می شود کرد، و من باز به دنیای رنگارنگ پارچه ها برگشته ام و چراغِ کارگاهِ کوچکم را این بار با محصولِ تازه ای و از جنسِ تازه ای روشن کرده ام. اگر دوست داشتید، می توانید وارد کانالِ تلگرامِ دست سازه های انارماهی که لینکش آن بالاست شوید.

و برای برکتِ کارم دعا کنید.

  • انارماهی : )

به جواب نرسیدم

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۴ ب.ظ

داشتم فکر می کردم اینکه قبلا یک روز درمیان عصبانی میشدم و به یک چیزی گیر میدادم و حالا تبدیل شده به پنج روز در میان، یعنی خیلی رشد کرده ام. بعد فکر کردم لابد همه ی اجزاء این عالم در حالت رشد هستند، و برایم سوال شد که ... رشدِ شخصیتی مثلِ علی بن ابی طالب، چه شکلی بوده؟ چجوری بوده؟ از کجا به کجا و از کدام نقطه به کدام نقطه بوده؟


به گمانم این از آن سوالهاست که به قول استاد باید خیس بخورد، یک سال، دو سال، ده سال، یا شاید هم بیشتر ...


  • انارماهی : )