انارماهی

بسم الله

بایگانی

برای تو که اینجا را نمیخوانی نوشتن راحت تر است از بقیه. شاید حتی ندانی وبلاگ یعنی چی، همان طور که یادت نمی ماند آن برنامه ای که هرشب توش پیام رد و بدل میکنی وایبر است یا واتس اپ یا تلگرام. برای تو که باید دو ساعت توضیح دهیم اینستاگرام چیست و بگوییم که تارت سبزیجات همان غذایی ست که خوردی و دوست داشتی و با کدویِ سرخ کرده فرق دارد. برای تو که صبح ها با یک لبخندِ عمیق نگاهم میکنی و شب ها آرام از کنارم رد میشوی که بیدارم نکنی و پتو را بکشی رویِ آبجی فاطمه. برای تو که فوت و فن های رانندگی را فقط به من یاد میدهی و برای تو که موسیقی گوش دادن را خیلی دوست نداری ولی وقتی ما بخواهیم حرفی نمیزنی. برای تو که کاشفِ بهترین رستوران های شهری و حتی اگر در کورترین نقطه ی چالوس دنبالِ رستوران باشیم جایش را بلدی. برای تو که خوش سفری برای تو که کیفت را نمیدهی به من که سنگینم نباشد، برای تو که شیشه های عینکت شکسته، برای تو که اس ام اس های طولانی ات را من تایپ میکنم و میدانم وقتی نوشتی "جمعه مهمون داریم بیا که کمکِ مادت باشی" چقدر طول کشیده و چقدر دقت کردی دقیق تایپ کنی و باز "ر" مادر را جا انداختی، برای تو که شب ها آخرین نفر میخوابی، برای تو که هیچوقت تنها کاری که از دستت برمیاید را دریغ نمیکنی، برای تو که جنگ یک چاک عمیق انداخته بینِ ابروهات و هفتاد درصدت را از ما گرفته ولی لبهات هنوز صد در صد میخندد، برای تو، برای تو مینویسم پدر، برای اولین بار

دوستت دارم.


* نمیدانم شعر از کیست

  • انارماهی : )

و من تنها پدر می خوانمش

نظرات  (۱۰)

خدا حفظش کنه برات:)
وحفظت کنه براش...
:)
یاعلی 
  • عطیه میرزاامیری
  • ملیکای عزیزم
  • آقا الیاس
  • مطالب خوب و خوندنی دارید
    موفق باشید
    نمیدونم این روزها چرا همه چیز منو یاد پدر میندازه:(
    برام دعا کن انارجان
  • آقای درخت
  • من چرا بغض کردم؟
    پاسخ:
    شاید چون با اشک نوشته شده بود
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    خدا پدرتون رو براتون حفظ کنه و شما رو هم برای ایشون
    پدرها چه با سواد ، چه بی سواد
    چه باهر عقیده و سلوکی
    فرزندان خود را بی نهایت دوست دارند ولی نوع ابرازشان با یکدیگر فرق می کند
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    مرا شکست...
    زیبا بود
    خیلی زیبا...
  • ملالی نیست!
  • سلام برسان!

    لطفا...


    من منتظر جواب سلامم هستم :)
    پاسخ:
    چشم
  • سامره فصیحی مقدم
  • سلام ملیکا جانم
    چراغ خاموش مشتری ثابت این دلنوشته های زیبای توام
    خدا سایه ایشان را بالای سرتان نگهدارد ...
    یاحق
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خوشحالم میکنی
    ممنونم

    یا علی
    این پست خیلی خوب بود
    لازمه که نشون بدن آدم ها دوست داشتنشون رو...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی