انارماهی

بسم الله

بایگانی

بقیه‌ای که قرار بود بگم

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۴۶ ب.ظ

بله؛ اون آدم مظلومی که خیلی از ما نقشش رو بازی کردیم. حتی توش غرق شدیم یه روی دیگه هم داره و اون روییه که نمیخواد، نمیتونه یا شاید یاد نگرفته علاقه‌ی اطرافیان نسبت به خودش رو ببینه و اگر بخوام یه کم بیشتر به کنه قضیه نگاه کنم باید بگم شاید به نفعش نیست که دوست داشته شدنش رو ببینه.

چرا؟

چون توی همه ی قصه‌ها توی همه‌ی ماجراهایی که تهش یکی میبره و یکی می‌بازه مزه میده جای اونی باشیم که قدرشو ندونستن. راحت تره، بی مسئولیت تره و بار آدم سبک تره وقتی که خیالش راحته طرف مظلوم قصه است. بار آدم خیلی سبکه وقتی همه بعد از شنیدن حرفهاش بگن: آخیییییی بمیرم برات.

حالا قسمت سختش، اون واحدی که تو این ترم زندگی من برداشتم همینه دقیقاً. که بگردم ببینم سخت‌ترین‌ها، زمخت‌ترین‌ها، من در مقابلشون قابل ترحم‌ترین‌ها. اونا چجوری دوستم دارند؟ اصلا ساده نیست. هیچکس هم این وسط نیست که دلداریت بده. چون این خود خود تویی که باید بگردی و مدل دوست داشتن دیگرانُ نه تنها پیدا کنی که ازش خوشت بیاد و دل به دلش بدی.

 

شماها کدومتون دنبال این رفتید تا حالا؟ کدومتون پا پس نکشیدید از اینکه بخواید طرف مظلوم ماجرا نباشید؟ قربانی ماجرا نباشید؟ اگر تجربه‌ای داشتید بگید بهم.

 

نظرات  (۱۲)

یه جورایی متوجه منظورت نمی شم دقیق؟؟🤔🤔

پاسخ:
اشکال نداره
  • راهی به سوی نور
  • سلام 

    راستش من صوت دوم بلوغ عاطفی رو همین چند وقت قبل گوش کردم.

    برای دریافت باقی صوت ها اینترنت رو جستجو کردم که به وبلاگ شما رسیدم

     

    اول از همه ممنون بابت بارگزاری صوت ها 

    و 

    پست آخرتون هم خوندم

    نمی دونم چون من در حال و هوای اون صوت بودم برام ارتباط متن و‌صوت خیلی جالب شد یا واقعا مرتبط بودن!!

     

    من اولین جوابی که به ذهنم می رسه مرور حرف های اون صوت هست

    اینکه اصلا چرا باید منتظر باشیم بقیه دوستمون داشته باشن؟ و ابرازشون رو بفهمیم؟ 

    پاسخ:
    سلام .

    خواهش میکنم
    من نگفتم منتظر باشیم بقیه دوستمون داشته باشند. از نوع ابراز متفاوت آدم ها حرف زدم. و لزوم اینکه بتونیم با بقیه ارتباط برقرار کنیم هم بنظرم اینه که دوستشون داشته باشیم و دوستمون داشته باشند که این میتونه ابعاد متفاوتی داشته باشه.
    عموم ما آدم ها برامون راحت تره که برای کناره گیری از ارتباط برقرار کردن با دیگران یا مدیریت ارتباطمون با دیگران بریم تو جایگاه قربانی و بگیم : هیشکی منو دوست نداره و شروع کنیم گفتن اینکه دیدی فلان و دیدی بهمان
    اما اگر تمرین کنیم نوع ابراز علاقه ی متفاوت آدم های اطرافمون، اون دسته ای که برامون مهمن رو بفهمیم. دیگه نمیریم توی اون جایگاه و راحت تر و بهتر می تونیم ارتباط بگیریم با بقیه.

    عجیب غریب بود اما میگذره

    بالاخره یه روز خوب میاد

    سلام 

    ممنون از مطالب خوبتون

    وبلاگتون بهترینه

    وبلاگتون حرف نداره

    واقعا وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید

    خیلی استفاده کردیم

  • کلینیک لاغری پردیس ساری
  • وبلاگ بی نظیری دارید

    دوست عزیز سلام


    برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون


    آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی


    حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:


    https://www.linkpin.ir
    منتظر حضور گرمتون هستیم


    با تشکر
    لینک پین

    وبلاگ عالی دارید موفق باشید

    کربنات کلسیم سفید را فقط از آروشا پودر می توان خریداری کرد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی