انارماهی

بسم الله

بایگانی

سید مهدی شجاعی

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ
شاید اهلِ فن اسمش رو بذارن تقلید
یا شاید بد بدونن این مساله رو
ولی من
وقتی استاد یک خط از نوشته هام رو خوند و گفت عینِ نثرِ فلانیه، همه ی خستگیِ عمرم از تنم بیرون رفت.
آخه
فلانی، نویسنده ی معروف، کسی بود که با نوشته هاش به عرش رفته بودم، از کودکی اسمش تویِ خونه مون بود، همیشه مامان کتاباش رو میخوند و توصیه میکرد، نقدهاش، طنزهاش، مقاله هاش، داستان هاش، رمان هاش، انقدر اسمِ این نویسنده تویِ خونه ی ما بود و بود و بود که من آرزوم بود یه روزی شبیهش بنویسم.

این حرفِ استاد ادبیات رو میزارم کنارِ حرفِ یه نویسنده که بهم گفته بود: شما نثرِ مخصوص به خودتون رو دارید، از کسی وام نگرفتید.

راستش، حرفِ امروزِ استاد، شیرین تر بود برام. خیلی شیرین تر.

  • انارماهی : )

من

نویسندگی

نظرات  (۷)

  • مـاه بـانو :)
  • زیبا بود :)
  • دختری از تبار تسنیم
  • سلام
    استاد مهدی شجاعی نویسنده بی بدیلی هستند...
    پاسخ:
    سلام

    صد در صد
    می فهمم .داستان من رو هم که یکی از اساتید خونده بودن گفتن شبیه فلانی می نویسی.:))
    ولی از حس خوبش بگذریم این که قلممون شبیه فلان نویسنده مشهور باشه اصلا خوب نیست.
    من هم مثل اون نویسنده کارتون رو نخونده معتقدم شما نثر مخصوص خودتون رو دارید.
    پاسخ:
    حسِ خوبش خوبه
    بقیه ش خیلی مهم نیست

    لطف دارید
  • نفر هفتادوسوم
  •  حالا نه اونقدم
    خوبه بد نیست
    :))
    پاسخ:
    : )
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)


    نثرتون یک جور خوبی لطیفه ...
    پاسخ:
    نظر لطف شماست
    : )
    من با "کشتی پهلو گرفته" با سید مهدی شجاعی آشنا شدم

    واقعا قلم کم نظیری دارن...
    من واقعا نمیدونم چرا هیچ کتابی از سید مهدی شجاعی نخوندم !!!!!!!!
    نمیدونمممم چرا نمی خونم !!!!!!!!!!!!!

    میشه لطفا یکی از کتابا رو معرفی کنید از اون شروع کنم ؟!
    پاسخ:
    طوفانِ دیگری در  راه است رو بخونید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی