انارماهی

بسم الله

بایگانی

من مست و تو دیوانه

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۸ ب.ظ

شده که در این زمانه ی یخ زده، یک نفر باشد که برایتان نامه بنویسد، بعد شما، به جای جواب دادنِ زود زودِ نامه، هی بخواهید نامه را کلمه به کلمه، جرعه به جرعه، حرف به حرف، واج به واج، سر بکشید و صامت ها و مصوت ها را زندگی کنید و بعد که قشنگ کیف کافی را از تمامِ نامه بردید، جواب بنویسید برایش؟


در چنین حالی ام از دیشب تا ... نمی دانم تا کِی.



  • انارماهی : )

منِ دوباره

نظرات  (۶)

چ خوب نامه .... نه ما که کسی رو نداریم واسمون نامه بنویسه فک کنم از مد انداختنش شاید

سلام
ایام تسلیت
التماس دعا
  • یا فاطمة الزهراء
  • من نامه جدید نگرفتم ولـــــی نامه های قدیمی خاله هامو پیدا کردم تازه فهمیدم به خورشتم میگفتم خورشک :)) خیلی خوبن نامه ها چون میمونن
    پاسخ:
    :)))
    سلام
    چه عشقی داشت مطلب...
    یه زمانی قرآن رو اینطوری نگاه می کردیم...
    همینقدر مشتاق به خوندن جرعه جرعه فهمیدن هضم کردن کیف کردن حرف زدن و جواب گرفتن...
    پس نویسنده قهاریه :)
    موفق باشید
    پاسخ:
    نویسنده ی قهاری هم که نباشه
    در دلبری قهاره قطعا
    حس فوق العاده ایه.
    خوشحالم اینقدر خوشبختم که هر چند وقت یکبار خرواری از این نامه ها و حال خوبش دارم.

    حال خوب تون پایدار
    پاسخ:
    چه خوب ...
  • کبوتر خاتون
  • از وقتی تلگرام و شبکه های مجازی مُد شد یهو نامه رو از مد انگار انداختنو مارو بی کار و بی انگیزه کردن انگار :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی