انارماهی

بسم الله

بایگانی

و هی منتظرم اساتیدِ فن نظرشون رو بدن

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

فکر میکنم واقعا میتونم حسِ مادرهایی که برای اولین بار مادر شدن و هی دکتر عوض میکنن و تا اومدنِ جوابِ آزمایش و سونوگرافی کلی دلهره دارن رو درک کنم، چون در آستانه ی تولدِ اولین کتابم هستم.


التماس دعای فراووووون


  • انارماهی : )

نویسندگی

کتاب

نظرات  (۸)

اوف اوف...
چه حسی!
پاسخ:
درکم میکنی نه ؟
: ))
به به .پیش پیش تبریک عرض می کنم.یه دونه ش رو من از حالا می خرم فقط اگه امکان داره واسم امضاش کنید.

پاسخ:
ان شاالله
خب این کتاب درباره چی هست ؟ یه بخشیش رو نمی خواید با ما شریک شید ؟
پاسخ:
فعلا نه
: )
راستی اگه دوست داشته باشید می تونم اندک تجربه ای که در چاپ کتاب دارم رو در اختیارتون قرار بدم .
بازهم پیشاپیش تبریک عرض می کنم.
پاسخ:
هنوز خییییلی مونده تا چاپ راه درازی در پیشه
ولی اگر سوالی بود از تجربیاتتون استفاده میکنم
  • کمیل کمالی
  • واقعا هم دعا میخواد:))
    ایشالا ببینیمش
    موفق باشید
    پاسخ:
    ان شاالله
  • بهارنارنج :)
  • ینی تو استاد دل آب کردنی
    خب یکمی میگفتی چی ب چیه!
    پاسخ:
    نچ
    : ))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • به سلامتی و عاقبت بخیری ان شاءالله ...
    پاسخ:
    ان شاالله
    خدا توفیقتون بده ان شاءالله...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی