انارماهی

بسم الله

بایگانی

به گمانم شمس تبریزی درونم را یافته ام

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ق.ظ

اخیراً موجودی در من متولد شده که دوستش دارم، هر سوالی به ذهنم می رسد، قبل از اینکه بگوید: از یک نفر بپرس

می گوید: "صبر کن با هم به جوابش می رسیم".

و شاید باور نکنید

یا می رسیم

یا از تفکر در سوال انقدر غرق در لذت می شویم که ابوابِ بیشتری به رویمان گشوده می شود.


  • انارماهی : )

از اینجا که منم

نظرات  (۳)

منم دارم از اینا:) ولی فک نکرده بودم اسمشو بذارم شمس تبریزی درون:))
( به جوابتون به نظر دومم تو پست قبلی هنوز کلی ان قلت دارم، ولی خوشبینانه گذاشتم واسه یه وقت دیگه اگه زنده بودم. شایدم قسمت شد یه وقتی ببینمتون حتی، مفصل صحبت کنیم:) )
پاسخ:
شاید
: )
  • شیکپوش (^_^)
  • یعنی باید منتظر ظهور یه مولانای اناری باشیم؟ ;-)
    پاسخ:
    : )))))))
    شایدم این طور شد
    خدا رو چه دیدی
  • ماهی کوچولو
  • این عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی