انارماهی

بسم الله

بایگانی

به هوایِ حرم و صحنِ شما محتاجم

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ

میدانی آقا، بیشتر از هر وقتِ دیگری نیاز دارم به نشستن رویِ پله های پهن روبرویِ ضریح، و خیره شدن، و حرف زدن، بیشتر از هروقتِ دیگری نیاز دارم پله های دارالاجابه را بیایم پایین و بنشینم زیرِ پله و در همان کنجِ همیشگی فقط اشک بریزم و انگار بارِ همه ی زندگی ام را بگذارم و بروم، میدانی آقا بیشتر از هر وقتِ دیگری مضطرم به حضور در حال و هوایِ حرم، به حضور در صحنِ جامع، به نشستن در گوهرشاد ... و بیشتر از هر وقتِ دیگری نمی توانم بیایم. زیارت های معنوی و توسل های از راهِ دور آرامم نمی کند. دوست دارم یک روز از خواب بیدار شوم و بیخیالِ همه چیز راهیِ شما شوم ...


بیشتر از هر وقتِ دیگری دوست ندارم عکس های حرم را نگاه کنم. بیشتر از هر وقتِ دیگری دلم از همه چیز گرفته، از همه کس، بی هیچ دلیلِ خاصی. میدانی آقا عجز و تنهایی آدم را می میراند و من بیشتر از هر وقتِ دیگری دارم می میرم.


  • انارماهی : )

اذن دخول

نظرات  (۹)

  • محمد ابراهیمی
  • همه‌مان نیازمندیم اگر در غفلت نیاز نباشیم....

    ما 
    مطالب 
    وبلاگتان را 
    دنبال می‌کنیم.
  • ...:: بخاری ::...
  • دو لبت را تکان بده.
    سلام انارجان
    بیشتر از هروقت دیگری شاکر دلیل نرفتنت باش.بیشتر از هروقت دیگری برایت ثواب زیارت مینویسند.بیشتر از هروقت دیگری تحت نظری و مورد لطف.
    انشالله بزودی با عزیز جانت پابوس مشرف شوی.
    بیشتر از هروقت دیگری برای آنان که آرزویشان تجربه این لحظات است دعا کن خواهرم.بدان بیشتر از هروقت دیگری نزدیکی بهشان.
    خوشا بسعادتت برای دلیل نرفتنت گلم.در بهشت فعلی دعاگویمان باش ماااادر.
    انشالله بزودی زیارت حضوری نصیبت.
  • هو العشق
  • چقدر حرف دل من بود
  • اسرانوین
  • عالی بود دوست خوبم. موفق باشی
  • غـ ـزالــ
  • عزیزدل من....عجز...و تنهایی....
  • زهرا رضاپور
  • خیلی دلم میخواد خیلی......
    دلم فقط گریه میخواد رو به روی ضریح ....
    همین
    تازه برگشته ام...از  همان هوای پاک و روح نواز بی مثال حرمش...
    دعا می کنم بزودی مشرف حضورشان شوی.

    پاسخ:
    قبول باشه
    ان شاالله روزیتون
    ولی مهم دالتون هست که واسه زیارت و آقا 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی