انارماهی

بسم الله

بایگانی

مثل گلدانِ تویِ خانه

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ

یک روزهایی من دخترِ پرسه زنِ کتابفروشی ها بودم، خلاصه میشدم در کتاب ها و خیابان ها و رنگ ها و طرح ها، خلاصه میشدم در هر چیزی که رنگی از بودن داشت، بودنِ من، بودنِ خودم به تنهایی، حالا تمامِ من خلاصه می شود در صدایِ بسته شدنِ درِ ماشین، صدایِ کفش هایی که حیاط را تا خانه طی می کند، صدایِ اگزوزِ ماشین که شبیهِ هیچ صدایِ دیگری نیست، صدایِ باز شدنِ درِ حیاط که هرچقدر آرام باشد باز به گوشم می رسد، ... و همین صداهاست که زنده نگه میداردم ، همین صداهاست که می گوید زنی هستم از برایِ تو ، همین صداهاست که رنگی از بودن دارد، بودنِ من برای تو.


  • انارماهی : )

روزهای سبزِ گلدار

شازده

نظرات  (۱۱)

  • زهرا سادات
  • ایشالا همیشه زندگیت پر از صدای خنده باشه :)
    پاسخ:
    ان شاالله زندگی تو هم پر از صدای خنده های فقانسوی باشه :))))
    هر مقطعی از زندگی بودن خاص خودشو داره... ک برای هر دوره یی قشنگه...
    قشنگ بود مثل همیشه...
    عزیزدل من....
    هرروز حالت بهتر باشه...هر روز حس بودنت قوی تر...محکم تر...
  • عباس زاده
  • عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    بودن من برای تو 
  • پوریا یارمحمدی
  • سایت فوق العاده ای دارین
    خوش باشین همیشه !
    سلام
    چقدر قشنگ بود مطلبتت انارجان....
    وبت از وبهاییه که با علاقه میخونمش...
    خداقوت و عاقبت بخیر باشی
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید ممنونم
    این پست جدیدترین نوشته ی ملیکا مشتاقی صاحب وبلاگ سابقیه که اولین بار با این هدر دیدمش:
    گل نرگس زمستان است...
    زمستان است گل نرگس...
    ملیکامشتاقی که بی شک یک چیزهایی از گذشته در او هنوز هم هست و تا ابد خواهد بود...اما یک چیزهای جدیدتری هم به او اضافه شده...مثل حسی که پشت این نوشته است...
    مبارک باشد برایت این چیزهای جدید...
    پاسخ:
    نرگس گلِ زمستان است
    زمستان است، گلِ نرگس

    : )
  • خانوم شین
  • خیلی خوب بود...یکی از ترس و دغدغه های همیشگی من...اینکه یه روز بهونه هام واسه حس بودن خودم انقدر معمولی شه!
    چقدر متفاوت نوشتی
    خیلی خوب :)
  • ارکیده س ی
  • سلام

    مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

    خدا قوت


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی