انارماهی

بسم الله

بایگانی

گریه ی خندیده منم *

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ
آدم ها با تفاوت های زیادی پا به این دنیا می گذارند، با کمبودها و نقص های زیادی دست و پنجه نرم می کنند. زندگی های متفاوتی رو از سر می گذرونند و هر کدوم روایت گر داستانی می شوند که با اعمال و رفتارِ خودشون رقم زدند اما وقتی زمانِ قضاوت فرا می رسه، معمولا سعی می کنند پدرِ بد، مادرِ کم کار، معلمِ بد، مدرسه ی بد، دوستِ بد، شغل بد، رشته ی دانشگاهی بد، و در کل شرایط بد رو مقصرِ خیلی از کاستی ها و به نتیجه نرسیدن هاشون بدونند.

لحظه ای تامل در زندگی بزرگانِ این عالم و کسانی که علی رغم همه ی شرایطِ بدی که داشتند موفق بودند به ما ثابت می کنه که همه ی آدم ها با این توانایی به دنیا میان که از بدترین شرایط برای خودشون پلکانی برای رشد بسازند؛ پس چرا ما جزو اون دسته از آدم های موفق نباشیم که با وجودِ هزاران بار شکست باز سرپا ایستادند و به راهِ خودشون ادامه دادند و به خواسته هاشون رسیدند؟

فردا اولین روزِ معلم شدنِ منه. روزی که سالها انتظارش رو کشیدم و در تمامِ رویاهام تصورش کردم. روزی که همیشه ایمان داشتم بالاخره از راه می رسه و من کلاسی خواهم داشت و معلمش خواهم بود. برای همه ی سختی ها، پیچ و تاب ها، کاستی ها، کمبودها، زجرها و لحظه های غمگین و شاد و بالا و پایین هایی که به من کمک کرد تا امروز به این نقطه برسم که در هفته یک روز معلم بودن رو تجربه کنم تا ان شاالله در آینده روزهای بیشتر و بیشتری رو در پیش داشته باشم، خدا رو شکر می کنم و ازش میخوام همواره بهترین شرایط رو برای من و همه ی مردم عالم رقم بزنه، چون فقط اونه که می دونه بهترین در هر شرایطی و برای هر کسی چه معنی میده و این ماییم که باید با ایمانِ بهش بهترینِ خودمون رو رقم بزنیم.


* جان بلا دیده منم، گریه ی خندیده منم
   یار  پسـندیده  منم ، یار  پسـندید  مـرا

       هوشنگ ابتهاج به تضمین از وزن شعرِ مولانا
  • انارماهی : )

از اینجا که منم

روزها

نظرات  (۸)

  • ساعت زنانه
  • سلام زیبابود من عاشق این شعرم
  • ܓ✿ سامره ܓ✿
  • سلام

    تبرررریک دوست من

    امیدوارم این فرصت عبادت -تعلم- رو غنیمت بشمرید

    در این دنیای مجازی من یکی از شاگردانتون هستم

    یاحق
    پاسخ:
    سلام
    لطف داری سامره جان
    ممنووووووون
    سلام، مبارکتون باشه :)
    ان شاء الله موفق باشید :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • سلام واووووو معلم :)

    من عـــــاشـــق معلمی ام امـــــــــا جدیدا اعصاب ندارم برم سمتش بچه ها رو ترور میکنم با اولین شیطنت
    معلمی شغل نیست. هنر است، عشق ایثار و فداکاری است.

    مبارک باشد.
  • غـ ـزالــ
  • سلام عزیزدلم..
    مبارک باشه...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • مبارک باشه ان شاءالله.یک آرامش خیلی خوبی داره این کار.اون قدر که با دیدن بچه ها کل غم و غصه هات و دردهای جسمی و روحیت یادت بره و فقط ذوق مرگ بشی
  • پلنگ صورتی
  • یاد اولین معلم های خودم افتادم. نمیدونم از کدوم چایه شروع می کنید. واقعا یک معلم بودن خیلی شغل شریفیه. هرجا هستین موفق باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی