انارماهی

بسم الله

بایگانی

مثل همه ی پیش آمدها

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ب.ظ

یک چیز را خیلی خوب از این دنیای کوفتی یاد گرفتم، آن هم اینکه آدمِ تشنه وقتی آب میخواهد، همان لحظه آب میخواهد نه یک دقیقه ی بعد.

نمیدانم چرا مایِ آدمیزاد عادت داریم هی به تاخیر بیندازیم تقاضای خلق الله را. مرد/زنِ مومن وقتی یک چیزی ازت میخواهند، وقتی کارشان گیرِ دست های توست، انجام بده، این دنیا لعنتی تر از آن است که بخاطرش لج کنی اما آن دنیا ... امان ... امان از آن دنیا.


+ کم کم دارم فکر میکنم میشود از بعضی آدم ها نگذشت، دارم فکر میکنم چرا نباید از کسی کینه به دل داشت؟ چرا باید همه را بخشید؟ چرا؟ واقعا چرا؟



  • انارماهی : )

از اینجا که منم

نظرات  (۶)

یاد بچه هه افتادم که تو خیابون به مامانش میگفت من نون میخوام
مامانه میگفت تو بیا من بعدا برات ی چیز بهتر میخرم :(
پاسخ:
چه تلخ
حالا شما به اعصاب خودتون مثلث باشید :|
پاسخ:
نمیذارن که
  • فاطمه دریایی
  • دیگه از دنیای کوفتی و آدمای لعنتی چیزِ بهتری نمیشه انتظار داشت :)
    پاسخ:
    اوهوم
    خیلی از آرزوها وقتی از زمان خودش بگذره ، بیات میشه خواستشون !
    + من هم تازگیا دارم به همین نتیجه میرسم ، هی ب خودم میگم بی خیال
    پاسخ:
    بیخیال ...
    تشنه را آب بهنگام همان بود...


    کلیدر
  • یا فاطمة الزهراء
  • هعی هعی کیه که گوش بده 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی