انارماهی

بسم الله

بایگانی

و همه چیز باید طوری باشد که بابا دوست دارد.

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

مثلا مهم باشد یک درِ پر نرم کننده بریزیم تویِ ماشین لباسشویی یا نصفه، مثلا بدانم موعدِ گردگیریِ خانه یک بار درهفته است یا دوبار، مثلا اجازه ندهم پنجره ی پذیرایی را باز کنند که شکلِ پرده بهم نخورد، مثلا با وجودِ اینکه ظرف های بلور دم دست تر است همیشه از ظرف های سفیدِ گل آبی استفاده کنیم چون یادگارِ مامان بزرگ بوده، مثلا عکسِ دایی همیشه رویِ دیوارِ هال باشد که هر وقت سر از آشپزخانه بیرون میاورم ببینمش، مثلا فقط من بدانم دسته ی کشویِ سومِ کابینت شکسته و با احتیاط بازش کنم، مثلا جمعه ها ابگوشت داشته باشیم، مثلا شب جمعه ها تنهایی با آقا برویم امامزاده چون دلم گرفته، مثلا لوبیا پلو نخوریم هیچوقت چون دوست ندارم، مثلا گوشم بعضی حرفها را نشنود و هی "ها؟" "ها؟" بکنم و دستِ آخر حرفی که دوست ندارم بشنوم را نشنوم، مثلا ناراحت شوم کسی تویِ مهمانی گوشی بگیرد دستش، مثلا برایِ عید گندم سبز کنم و دور بذارم از دستِ دخترها، مثلا تنگ ماهی را قایم کنم تا لحظه ی آخر، مثلا خیلی مهم باشد که در مجلسِ عزا با کفشِ قهوه ای ظاهر نشوم، مثلا بخواهم پیراهنِ چهارخانه ی پسرها حتماً تویِ آفتاب پهن شود، مثلا قرار باشد شنبه ها حنانه ناهار بپزد، یکشنبه ها زینب و دوشنبه ها من و زهرا کوچیکه با هم و زینب و حنان قر بزنند که "شما زهرا رو لوس بار میارید"، مثلا کمیل را لوس بار آورده باشم و رئوف را یک مردِ به تمام معنا، مثلا شب ها بالای سرِ مرتضی آب بذارم و ... مثلا مامان شده باشم.


+ انارماهی با خوبی و همراهی شما جزوِ صد وبلاگِ برترِ بیان در سالِ 1394 شناخته شد. ممنونم : )

  • انارماهی : )

روزهای سبزِ گلدار

نظرات  (۱۰)

زندگی منم پر از این مثلا های فوق العاده ست و دوسشون دارم به اندازه ...

فوق العاده بود ، عالی لذت بردم و ذوق کردم 
زندگی منم پر از این مثلا های فوق العاده ست و دوسشون دارم به اندازه ...

فوق العاده بود ، عالی لذت بردم و ذوق کردم 
  • ...:: بخاری ::...
  • بابا اینطوری دوست دارد؟
    پاسخ:
    اوهوم
    من هنوز مطلبتو نخوندم
    این آواتارت انقدر باحال و قشنگ بود باعث شد نخوندخ بیام نظر بدم
    :)
    البته ببخشید که متن رو هنوز نخوندم
    :-)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    درود بر انار ماهی و وبلاگ برترش در سال 94.
    تبریک ویژۀ ما تقدیم شما.

    و البته که ما از قبل شما را جزو برترین ها می دانستیم و به خواندن وبلاگتان معتاد شده بودیم...
    پاسخ:
    لطف شما مزید
    ممنونم
    آفرین به انار ماهی:-)
    منو یک شنبه ها دعوت کن خونتون بی زحمت :)
    پاسخ:
    چشم
    تشریف بیارید آبجی خانوم
  • گمنام گمنامی
  • چه قَدر دلنشین بود..!
    بوی زندگی رو حس کردم
    خصوصا از قسمت آبگوشتش:)
    .
    .جاتون خالی امشب آبگوشت داریم:)
    به یادتون هستیم..!
    .
    .
    .به رسم بانوی عشق
    محتاج دعای همسایه های مجازی هستیم..
    التماس دعا...

    چه مثلاهای خوووبی :-)
    به نظر شما چه هدیه معنوی یا مادی ای میتونه جذاب ترین هدیه برای یه مرد باشه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی