انارماهی

بسم الله

بایگانی

سالِ نو مبارک : )

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ق.ظ

به رسمِ هر سال لحظه ی تحویلِ سال قرآن را باز میکنم و روزیِ امسال چنین است؛


ذَلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّهُ یُحْیِی الْمَوْتَى وَأَنَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ  (سوره ی مبارکه ی حج آیه ی ششم)


سالتون منور به انوارِ مبارک و پرفیض الهی، ان شاالله که زیرِ سایه ی ولایت آقا امام زمان و سربلندی و عزتِ رهبرِ شریفمون سالی نیکو داشته باشیم.


: )


لحظه ها گذشت، ساعت ها و روزها و ماه ها تبدیل به سال شدند و سالها از حدّ صبوری و بردباری ما رد شدند و زمان بی رحم تر از هرچه بگویی خودنمایی میکرد، تا اینکه بالاخره دنیا پیشِ امیدواریِ مان روسیاه شد، ما بیشتر از هر چه که فکر کنی به خدایمان ایمان داشتیم، به او که زنده کردنِ مردگان، برایش آسان ترینِ کارهاست، و این بهار، آغازِ به هم رسیدنِ من و توست.

  • انارماهی : )

روزهای سبزِ گلدار

نظرات  (۶)

  • طاها میرویسی
  • عید شما مبارک  ان شآلله سال خوبی داشته باشید
  • محمد ابراهیمی
  • سلام

    ما هم تبریک می گوییم به شما و تمامی دوستان مجازی و حقیقی و تمام شیعیان در سراسر دنیا. ان شاء الله امسال قلوبمان به نور ظهور ولیمان منور گردد. آمین.
  • ...:: بخاری ::...
  • با برکت ان شالله!
    سلام 
     سلامتی و سعادت را برایتان از خداوند مسئلت دارم.
    سلام مبارکباد بر شما بزرگوار این سال نکو و فاطمی س انشاالله 

    من ثانیه ای قبل باز کردم مصحف شریف رو و با ابتدای سوره ابراهیم ع مواجه شدم ، اما از تعبیرش عاجزم ، اما به حق که خداوند جز و خیر و نیکی چیزی برای ما نخواسته و نمی خواد . 

    ان شاالله همگی عاقبت بخیر بشیم و موجب رضایت امام زمان عج 
    هر روزتون نوروز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی