انارماهی

بسم الله

بایگانی

باب الجواد ...

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ق.ظ

من هر دفعه آمدم پیشِ شما حالم خوب بود، انقدر خوب که جلویِ ضریح می ایستادم و از اتفاقاتِ طولِ راه و سفر میگفتم. حاجتی نبود، درخواستی نبود. یا شاید آن لحظه ای که آنجا ایستاده بودم نبود. همین که رسیده بودم به شما انگار همه ی حاجاتِ دنیوی و اخروی را گرفته بودم، پس حالم خوبِ خوب بود و تنها حاجتِ روزهای آخر، زیارتِ دوباره بود که اطمینان داشتم به زودی برخواهم گشت.

مشهدِ آخری اما یک فرقِ اساسی داشت. من داشتم دق میکردم، داشتم میمردم، مضطر شده بودم، چیزی تویِ وجودم بالا و پایین میپرید و اجازه نمیداد بنشینم وسطِ دارالحجه و هر هر هر بخندم و بقیه را بخندانم و با شما شوخی کنم. چیزی تویِ وجودم اصلا خندیدن را اجازه نمیداد. چیزی تویِ وجودم بود که میخواست بپرد شما را بغل بگیرد، چیزی تویِ وجودم میخواست دست برساند به ضریح، برای اولین بار، آن مشهدِ آخری بود که همه ی روشنفکر بازی هایم را گذاشتم کنار و به خودم که آمدم چسبیده بودم به ضریح و های های گریه کرده بودم و خواسته بودم آنچه را که باید.

میخواستم با در و دیوارِ حرم یکی شوم، از قطار جا بمانم، برنگردم، مجاور شوم. خیلی چیزها میخواستم و میدانستم که نمیشود، از سرِ همین نشدن بود که بعد از زیارتِ آخری صحنِ جامع را دوان دوان طی کردم و آمدم بیرون، میخواستم از آن حجمِ عظیمِ دلتنگی که هر لحظه مرا میبلعید فرار کنم و کردم ؛ ولی زخمش ماند. چیزی مثلِ یک گلوله ی گِلی ماند بیخ گلوم و تکان نخورد تا همین حالا.

دلتنگم آقا، بدجور دلتنگم. یک دعایی کردم که خودم ماندم توش ... حکایت این مشهد نیامدنِ یک ساله هم همان دعاست، همان دعا که میدانید ...

بطلب آقاجان، میخواهم بهتان نشانش دهم، میخواهم ببینیدش، میخواهم کنار هم نگاهمان کنید.


  • انارماهی : )

روزهای سبزِ گلدار

نظرات  (۱۰)

  • انــــــ ـار
  • ان شاءالله به زودی...
    انشا الله به زودی...

  • فاطمه دریایی
  • چیزی مثل یک گلوله ی گلی...
    انشاءالله با هم بروید، با هم بطلبیدشان، می آید...
    امروز از توی کانالت داستانی که نوشتی رو خوندم.
    عـــــــــــــــالی بود.
    من خیلی دوست داشتم.
    به شدت منتظر ادامه اش هستم.

    لطفا قطع ش نکن.
    چقدرررر دلم تنگ است.چقدرررررررررر

    امام رضا عروس دومادا رو زود زود میطلبه ;-) ایشالا به زودی روزی شما، ما، همه
  • مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  • آخخخ

    قلبم

    قلبم

    قلبم

    قلبم

    سلام علیکم مومن

    سال نو پیشاپیش مبارک
    ان شاالله سال خوبی داشته باشید، پر برکت و معنویت و با عنایات حضرت ولی عصر عج ...

    لطفا دعا کنید ما هم مشمول
    محول الحول و الاحوال
    و حول حالنا الی احسن الحال
    شویم و به قافله شهدا برسیم در سال جدید


    ان شاالله شما نیز حالتان احسن الحال شود

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    ان شاالله سالی پر از خیر و خوبی و برکت باشه براتون
  • ...:: بخاری ::...
  • دیدی چ سخت میشه؟
    اصن داغون..
  • دلتنگی شیرین
  • چقدر جالب... من بدون اینکه این مطلب شما رو خونده باشم, همه ش چند روز بود که توی ذهنم امام رضا و حرمش میومد. من پایه ام که همین عید نوروز بیام ببرمت.
  • سعادت سلیمانی
  • دلم برا امام رضا تنگ شده امسال جور نشد برم
    داغ دلم تازه شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی