انارماهی

بسم الله

بایگانی

باید از خوابمان بزنیم

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ

دعای ندبه را صبح باید خواند

دعای عهد را هم

برای آمدنش باید بیدار شد.


  • انارماهی : )

اذن دخول

نظرات  (۱۰)

  • ریحانه .الف
  • میدونیمُ...
    یعنی من می بینمشون :( 
    چقدر سنگین کوله بارم ...
    و من  همچنان خوابم...
  • انــــــ ـار
  • از خواب شیرین...
  • علی کافه چی
    1. ازشنبه درون خود تلنبار شدیم
      تا آخر پنج شنبه تکرار شدیم
       خیر سرمان منتظر دیداریم 
       جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم...

  • رها پاک سرشت
  • باید هوشیار شد
    وگرنه نادان ها هم بیدار میشوند
  • آسـو نِویـس
  • دعای عهد منو ب خودش وابسته کرده...
    نمیشه جدا شد ازش....
  • چشم به راهم ...
  • :((
    انـآر ؟! باید چی کار کنم که بچه ها یک کم آقا (رهبر ِ جآن ِ مان ) رو دوست داشته باشن ؟! دیگه خسته شدم هر چی با مهربونی از آقا گفتم نشد چی کار کنم ؟! دوست ندارم دوستام رو تو این گمراهی ببینم ..
    پاسخ:
    با مهربونی از یک نفر گفتن، هرکی میخواد باشه، علاقه ایجاد نمیکنه
    سعی کن کتابهایی براشون تهیه کنی که با مطالعه اونها بتونن بیشتر آقا رو بشناسن
    من خودم با مطالعه سخنرانی های ایشون علاقمند شدم
    من هم از این به بعد می خوام عزمم رو جزم ؟ جذم ؟ کنم که دعای عهد بخونم .. حس شیرینی باید داشته باشه که نصیب هر شخصی نمیشه *:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی