انارماهی

بسم الله

بایگانی

فیلترینگ عایا؟

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ
هیچ سایت و اپلیکیشن خارجی برام باز نمیشه، شما هم همین مشکل رو دارید؟

بعدن نوشت:

الان متوجه شدم که وقتی اینترنت سیمکارت رو فعال میکنم و از وای فای خونه استفاده نمیکنم همه مشکلات حل میشه : |
کسی میدونه چرا اینجوریه؟

  • انارماهی : )

اینترنت

نظرات  (۶)

گاهی مشکل isp هستش
پاسخ:
یعنی چی؟

نه من همین الان تو سایت روزنامه گاردین بودم :/
با گوشی اینجوریه یا لبتاپ؟!
پاسخ:
با هر دو ...

حتی تلگرام ندارم
  • سعادت سلیمانی
  • شاید اسمتون تو لیست تحریم های جدید قرار گرفته :)
    مشکل isp
    یعنی که مشکل از اون اینترنت دهنده تون هستش
    مثلا شاتل , مخابرات , ایرانسل و ...
    برخی اوقات دسترسی به میزبانی های خارجی رو میبندن و سایت های داخلی فقط باز میشه.
    بعد یه نصف روز تقریبا مشکل حل میشه.
    اگر اینترنت مخابرات دارید میتونید یه ایرانسل بگیرید و برید توی انترنت و ببینید که مشکلی نیست و همه باز میشن.
    نگران نباشید فیلترینگی در کار نیست.
  • آبجی خانوم
  • مودم رو خاموش روشن کنید
    منم دیشب اینجوری شده بودم
    دسته گل شرکت های ارائه دهنده ست
    هر از چند گاهی پیش میاد
    پاسخ:
    آره مال شرکت بود
    حل شد
    اگه تلگرامم ندارین، پس مشکل مال یه جای دیگه س به فیلتر و قطع یا وصلی اینترنت مربوط نیست گمونم
    پاسخ:
    حل شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی