انارماهی

بسم الله

بایگانی

چون قاعدتاً چشماتون رو از سرِ راه نیاوردید.

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ب.ظ

از من به شما نصیحت، هیچوقت کشیدن نمودار سوره به اضافه نوشتن متن گزارش یک ترم کلاس به اضافه طراحی لوگو به اضافه درست کردنِ دفترِ خیاطی تون به اضافه خوندن کتابچه ای که استاد گفته حتما سه شنبه بهش تحویل بدید رو ... نگذارید تو یه روز.


حاصلِ نمودارِ هنوز توسطِ استاد تصحیح نشده ی سوره ی مبارکه ی بَلَد:


  • انارماهی : )

سوره ی بلد

مدرسه اهل بیت

نظرات  (۷)

  • چشم به راهم ...
  • موفق باشید...
  • مهدی صنعتی
  • جالب بود
    عهه شما خودت این کلاس ومیری؟
    یادش به خیر دوسه سال پیش من و دوستم دوره مربی گری تو اونجا رفتیم
    پاسخ:
    بله میرم اگر خدا توفیق بده
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :-)
    خیاطی:-|
    چقد دوس دارم یاد بگیرم 
    به خودتون رحم میکردید خب 
    اینهمه کار با هم:-))
    پاسخ:
    آرههههههههههه
    من عاااااااشق خیاطی ام
    من اصولا در این امور به خودم رحم نمیکنم :|
  • رها مشق سکوت
  • چه جالب، کشیدن نمودار سوره، تا حالا نشنیده بودمش
    کلاسی که میری باید خیلی جالب باشه
    پاسخ:
    بلهههه
    خیییییلی جالبه
  • ر.الف (چکاوک)
  • چه جالب!
    نمودار سوره دیگه چیه؟ مربوط به چه رشته ایه؟

    موفق باشی :)
    پاسخ:
    نمودار سوره نموداریه  که بر اساس یکی از مولفه های توی سوره کشیده میشه
    مربوط به رشته ی خاصی نیست
    تو دوره های تدبر در قرآنِ مدرسه قرآن دانشگاه تهران، بهتون یادش میدن
    : )
    منم میرم
    خیلی میدوستمش
    الان دیگه قرآنو میخونم کاملا متوجه میشم
    انس واقعی باقرآن و بااین درس کاملا درک میکنیم
    پاسخ:
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی