انارماهی

بسم الله

بایگانی

یواش حرف بزنید خب

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ

این آدمایی که خیلی به صحبت کردن مسلطن معمولا خیلی تند حرف میزنن و آدم رو هول میکنن این میشه که اینجوری میشه:


خانم مسلط: به هرحال من خیلی شرمنده م بابت تاخیر پیش اومده

من: ان شاءالله

:|


امیدوارم متوجه نشده باشن، بعدش خداحافظی کردیم و قطع کردیم


  • انارماهی : )

سوتی های معوقه

نظرات  (۲)

اگر فهمیده باشه هم چیزی نشده..

میگه این شخص مقابل من چقدر ذهنش مشغوله...که کلمات نامرتبط از ذهنش میاد بیرون

اینکه خوبه من یه بار آخر مراسم عروسی که میخواستیم خدافظی کنیم بجای اینکه به صاحب مجلس بگم مبارک باشه گفتم قبول باشه 
:)))))))))
پاسخ:
باز خوبه نگفتی تسلیت میگم
: )))
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی