انارماهی

بسم الله

بایگانی

28. بلاگفا

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ

بعضی آرشیوها را نابود کرده، ورود به بعضی وبلاگ ها را غیر ممکن کرده، خیلی از خاطره ها را نابود کرده، ولی این عجیب نیست که وبلاگ حذف شده ی مرا بهم برگردانده؟

خیلی وقت قبل از اینکه بلاگفا بخواهد نابود شود خودم وبلاگم را با کلی خاطره حذف کردم، وبلاگی که توش مشقِ نویسندگی میکردم و اصلا برای نوشته های آنجا بود که اسم خودم را گذاشته بودم نویسنده، نوشته هایی که قابلیتِ نقد شدن را داشت. حالا به من برگردانده شده.

انقدر از این بابت خوشحالم که دوست دارم اینجا را رها کنم و برگردم ولی این فعلا فقط یک فکر خام است.

: )

  • انارماهی : )

وبلاگ

نظرات  (۵)

  • بهارنارنج :)
  • برگشته ب نسخه چند ماه پیش
    همه وبلاگا
    پاسخ:
    جالبه
  • بهارنارنج :)
  • البته نه همه
    حذف شده ها

    پاسخ:
    نه همه ی حذف شده ها
    بلاگفاست دیگر ! سخت میشود اعتماد کرد.
    به راحتی بر نگردید بلاگفا...
  • ...:: بخاری ::...
  • لعنت بهش.
    لعنت.
    و لعنت.

    پاسخ:
    حالا دیگه نه در این حد
    لعنت ؟؟؟
    سلام
    اولا بیانی شدن تون رو تبریک بگم .
    ثانیا بهتون سفارش اکید می کنم برنگردید بلاگفا .این رو یه بیانی فرار کرده از بلاگفا بهتون می گه.
    اگه حریم وامنیت وبلاگ نویسی واستون مهمه بیان بمونید که امن ترین جاست.
    پاسخ:
    امنیت بله
    ولی بلاگفا مزایایی داره که بیان نداره واقعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی