انارماهی

بسم الله

بایگانی

نامرد مردم ما خدا ...

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ

فیلم محمد رسول الله را دیدم. همه، از داخلی و خارجی و اینوری و آنوری، برای این فیلم حرفها دارند. من اما فقط یک چیز به چشمم آمد، مخصوصاً در سکانسِ دریا و ماهی ها، و آن هم این که ما الآن، همین الآنِ الآن رحمةٌ لالعالمینی با همان کیفیت و کمیت، داریم و از فیضِ وجودش بی بهره ایم، بی بهره ی بی بهره هم نیستیم، اما به جای نگاه کردن به او، رفته ایم به بت هایمان جسبیده ایم، کاش به بسترِ بیماریِ ما هم بیایی آقا و مثلِ حلیمه بت ها را از سر و دست و جان و دلمان برداری و دستمان را بگیری و شفایمان دهی. گریه دار است موقعیت و کیفیت و کمیتِ امامِ زمانت را نشانت دهند و خودش را نه. غم به دلم نشسته بعد از دیدنِ این فیلم ...


جنابِ مجیدی، اجرت با امامِ زمانت ...


  • انارماهی : )

فیلم محمد رسول الله

نظرات  (۵)

بی درد مردم ما خدا بی درد مردم....

من هم این فیلم را با کیفیت سینما فرهنگ دیدم. ساختش ایراد نداشت. اما در باره اش چیزهایی لازم است گفته شود. 

پاسخ:
شاید ...
هنوز موفق نشدم این فیلم رو ببینم متاسفانه .. 
پاسخ:
می بینید ان شاالله
جزء برنامه های فردامه دیدن فیلم؛ ان شاءالله
پاسخ:
ان شاالله
مخصوصا سکانس دریا و ماهی
فوق العاده بود
من دوست دارم بازم برم سینما ببینم
پاسخ:
اوهوم
من میرم میبینم بازم
وسط های فیلم...که بغض کرده بودم، به تو فکر میکردم...

به تو که حالا با تو هم نظر شده بودم و چقدر دلم میخواست پیامبر را ببینم...

برای بار هزارم...از اینکه حضرت محمد (ص)  پیامبر من هم هست، از خوشحالی تا اوج رفتم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی