انارماهی

بسم الله

بایگانی

یه جوری که خفه بشه بشینه تو خونه ش ...

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ب.ظ

دارم متن های رادیو رو مینویسم، دوباره، بعد از دقیقا یک سال و دارم فکر میکنم چرا توی همه ی متن ها میخوام زندگی و امید و عشق رو بپاشم تو حلق مخاطب ...

  • انارماهی : )

روزهای کرونایی

نظرات  (۳)

  • سید مقدام حیدری
  • سلام علیکم

    خیلی خوبه این چیزهایی که دارید می‌پاشید تو حلق مخاطب
    به این چیزهای خوب آرامش را هم اضافه کنید:)

    پاسخ:
    وقتی مرگ رو دارم دونه دونه و نوبت به نوبت لمس میکنم نمیتونم آرامش اضافه کنم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • حالا چرا با این همه خشانت انار با احساس؟ 😁

    سلام دوست عزیز

    اپلود عکس و فایل :

     

    https://98share.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی