انارماهی

بسم الله

بایگانی

خدا هنوز هست

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ
یه مدت بود زندگی خیلی شیرین شده بود. اونم مدت زمانی بود که من به واسطه ی نشستن سرِ کلاس اساتیدی یاد گرفته بودم: "إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ" و این مساله رو با گوشت و پوست و استخوانم درک کرده بودم. پس همه چیز سهل و راحت بود و حرص خوردن برای رسیدن به هیچ چیزی معنایی نداشت. راحت و رها زندگی م رو میکردم و بی هیچ استرس یا اضطرابی امور پیش میرفت و من یقین داشتم آنچه که پیش میاد اگرچه در ظاهر سخت و دشوار "خیر"ِ محضِ برام.

اما از اونجایی که تفکراتِ خوب و مثبت و باورهای قلبی هم درست مثل یک زبانِ بیگانه فرّار هستند و اگر یه مدت اونها رو به کار نگیری و ازشون استفاده نکنی خاک خورده میشن، طوری که انگار هیچوقت نبودن، من هم یادم رفت همچین قانونی در عالم هست که میشه بهش تکیه کرد. پس همه ی نقاط اتکای زندگی و وجود و بود و نبودم رو از دست دادم و شدم یه پر کاهِ رها که به هیچ جایی وصل نیست و فقط خودش رو به در و دیوار میکوبه.

حالا باز این قانون یادم اومده، یادم اومده که هیچی دستِ من نیست، من فقط باید مومن باشم، همین و باز اون آرامش قبل برگشته. شما هم اگر یک باره همه ی آرامش و تکیه ی زندگی تون رو از دست دادید یادتون باشه خدایی هست که فقط به خیر اراده میکنه و وقتی هم اراده کنه هیچ چیز نمیتونه جلوش رو بگیره.

  • انارماهی : )

اذن دخول

نظرات  (۱۹)

من این روزها با لیس الانسان الی ما سعی زندگی برایم شیرین شده...
پاسخ:
هر کس به طریقی ...
عزیزدل من....
زندگی جدیدت مبارک مهربون...
یا لطیف!
إرحم عبدک الضعیف
  • ...:: بخاری ::...
  • ایاتشو باید تمرین کرد
  • کبوتر خاتون
  • و من با لقد خلقنا الانسان فی کبد ...
    بعدترش لان شکرتم لازیدنکم ...
    روزی دلم بود
    واسطه رسوندن روزی خدا به دلم شدین:)
    خدایارت و عاقبتت خیر
  • مجتبی ب.س.س
  • الحمدالله :) 
    مفهومی لطیف مایه ی اصلی این پست بود به نظر من ، اینکه اگر هم ما یادمون بره خیلی چیزارو ، خداوند یادش نمی ره :) 
    عاقبت بخیر بشید 
    سلام علیکم مومن
    و من یتوکل علی الله فهوحسبه ...
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    بغضم گرفت...
    سلام 
    منتظر پست های فراوانتون از حضرت بابا ع در دهه کرامت هستم بشدت
  • یا فاطمة الزهراء
  • این پست رو باید با آب طلا نوشت قاب کرد زد به دیوار اتاق واقعا خیلی حس خوبی ازش گرفتم ممنونم بابت نگارش چنین پست آرام بخشی
  • خرید اینترنتی
  • سلام زیبا بود .. متشکریم از بابت پست جذابتون
  • فاطمه نظری
  • :)
  • فاطمه غلامی
  • چقدر خوب گفتی انار ماهی جانم ...
  • پلنگ صورتی
  • احساس میکنم ((ا لیس الله بکاف عبده)) هم این روزها میتونه خیلی کمکم کنه... حتما سعی میکنم کاری کنم که شامل قانون فرار بودن تفکرات مثبت و باورهای قلبی نشه
    منظورتون که احیانا یک گوشه نشستن و کاری نکردن که نیست؟
    خیلی قشنگ بود 
    حس خوبی بهم داد 
    ممنون از نوشته ی قشنگتون
  • یوسف یوسفی
  • انار ماهی؟!
    ینی چی جوری دقیقا؟
    نوشته‌های قشنگ‌ت توی زندگی من خیلی تاثیر داشته

    واقعا متشکرم

    امیدوارم یکی باشه تاثیری که روی من گذاشتی رو روی بچه‌هات بذاره

    پاسخ:
    لطف دارید ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی