انارماهی

بسم الله

بایگانی

نامه های چهارشنبه

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ
  • انارماهی : )

نامه های چهارشنبه

نظرات  (۵)

گفته بودم برنامه شنبه صبح هایم خواندن جمعه نویسی است.
حالا به برنامه های پنج شنبه صبحم
خواندن چهارشنبه نویسی هم اضافه شد.

الهی که
پا بر جا بمانید :)
پاسخ:
با دعای شما ان شاالله
: )
  • ...:: بخاری ::...
  • سلام.

    خو میایید بیان خبر بدید دیگه بابا :)
    احوالتو از عطیه گرفتم. گفت بیان برگشتی باز.
    دیگه نرید بلاگفا. نمیتونیم براتون کامنت بگذاریم...

    پاسخ:
    سلام
    بخاری جان من از وقتی اومدم بیان بیان هستما
    برات کامنت هم گذاشتم ...
    : )))
  • ...:: بخاری ::...
  • خب فک کنم باید توضیح بدم.
    با خبرخوان به روز شدن ها رو چک میکنم.
    بلاگفاتو ثبت داشتم اونجا اما بیانتو نه.
    .
    .
    .
    خوب شد رد شدم از این کوچه...
    پاسخ:
    خدا رو شکر که اومدی و هستی و راضی ای
    : )
  • ...:: بخاری ::...
  • تنبلم کرده این feedly.
    ادرس ها یادم نمیمونه.فقط اسم ها رو نشون میده بهم.گ

    افرین به وبلاگت ملیکا :)
    پاسخ:
    اوهوم
    اونوقت هام که من از فیدلی استفاده میکردم خیلی تنبل شده بودم

    آفرین به تو
    : )
  • ...:: بخاری ::...
  • تنبلم کرده این feedly.
    ادرس ها یادم نمیمونه.فقط اسم ها رو نشون میده بهم.گ

    افرین به وبلاگت ملیکا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی