انارماهی

بسم الله

بایگانی

یک نسخه هم برای خواب بچه ها در شب می خواهم

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

اکثریتِ ما زن ها یک مساله را ندیده می گیریم و رها می کنیم، و اصلا حسش نمی کنیم، برای همین من کسی را در اطرافم ندارم که متوجه منظورم باشد و حالم را درک کند وقتی که می گویم: "نمی دانم بینِ رفع دلتنگیِ مادرم و حفظِ آرامشِ زندگی ام، در هر لحظه کدام را انتخاب کنم؟" و نگوید: خب مادر است دیگر ... یا نگوید: عادت می کنند خب ... یا اینکه: پر روش کردی ... یا ... هزار و یک حرف نسنجیده ی دیگر

بعضی ها کلا بی خیال اولی هستند و بعضی ها کلا بی خیال دومی، من اما جدای از این دو دسته کاملا گیر کرده ام که چه کنم و در حال حاضر فقط یک نفسِ عمیق و یک خوابِ عمیییییق تر می تواند فکرم را خلاص کند.


  • انارماهی : )

از اینجا که منم

نظرات  (۴)

سلام مومن
سال نو مبارک باشه
هر دو را دریابید
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
سلام عزیز
من که بی تجربه ام متاسفانه نمیتونم کمکت کنم
هر بار از این دست سوالات برای من هم پیش میاد :(
  • ...:: بخاری ::...
  • زندگی همین انتخاب ها و همین گیر کردناست.
    اینم یه جمله کلیشه ای دیگه!!

    +برا خواب بچه ها تو شب، طب سنتی یه سری راهکار پیشنهاد می کنه. من بلد نیستم اما میدونم که هست. میخوای یه جستجویی بزن.
    آخ آخ آخ
    مثلِ حس متاهل بودن و زن بودن با دختر بابا بودن
    چقدر موندن بین احساس های اینچنینی آدم رو افسرده و دلتنگ تر میکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی