انارماهی

بسم الله

بایگانی

نظم چیست؟ دو نمره

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ق.ظ
من به این نتیجه رسیدم که آدم ها تعاریف متفاوتی از نظم دارند.
شما هم به این نتیجه رسیدید؟
  • انارماهی : )

اجتماعی

نظرات  (۴)

  • یا فاطمة الزهراء
  • دقیقا
    من نظریه آشوب رو برای نظم قبول دارم یه جورایی میگه که همیشه نظم هست حتی تو بی نظمی البته شرایط داره ها :)) شرایطشو نمیدونم دقیق :) 
    پاسخ:
    نظریه ش فکر کنم خیلی گسترده ست

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    بله منم به این نتیجه رسیدم.
     وقتی دیدم فردی از نظم و انظباط حرف می زند که به نظر من منظم نیست! متوجه شدم تعارف متفاوتی از نظم وجود دارد ^_^
    پاسخ:
    سلام سلام
    : )
    بله همین طوره
    بله قطعا. 
    من نظم درونی خاصی دارم که با بقیه متفاوته. 
    و مشخصه که چیدمان وسایلم هم مطابق نظم ذهنی منه و برای بقیه نامأنوسه! 
    پاسخ:
    دقیقا
    دقیقا..هرکس نظم براش یک معنای متفاوت میدهد..این نظم حتما نباید مرتب کردن اتاق باشه..حتی نظم دادن به افکار هم برای هرکس متفاوته..یکی باید بنویسه..یکی باید بگه..یکی باید سکوت کنه
    حتی نظم عاشقی هم فرق دارد
    پاسخ:
    اوهوم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی