انارماهی

بسم الله

بایگانی

از یافته های این روزها

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۸ ب.ظ

یه روزی اومدم اینجا نوشتم آدم های کمال گرا آدم های بدبختی هستند

و با مخالفت های زیادی مواجه شدم

امروز اومدم بگم

من به یقین رسیدم که آدم های کمال گرا آدم های بدبختی هستند

و از بین هزاران دلیلی که براش پیدا کردم به گفتن همین یکی اکتفا می کنم که : اونها چون همیشه دنبال بهتر، بهتر، بهتر و باز هم بهتر هستند، هیچوفت موفق نمی شن به اون میزان دانایی که دارند به درستی عمل کنند.


  • انارماهی : )

منِ دوباره

نظرات  (۸)

یعنی شما برای این فرمایشتون واقعاً هزاران دلیل دارید؟
پاسخ:
اوهوم
  • غـ ـزالــ
  • و بعد اینکه هیچوقت نمیتونن از داشته هاشون لذت ببرن... همیشه حسرت چیز بهتر و بالاتر رو دارن و کسی که این حسرت رو داره آدم موفقی نیست
    پاسخ:
    اوهوم
    موافق.... خودم دچارش بودم دو سال رکود تو زندگیم اونم تو سن 25 سالگی... یه استاد اخلاق بارها تو گوشمون خوند توقع تون رو انتظارتون رو از خودتون و اطرافیان پایین بیارید... سخت نگیرید... 
    پاسخ:
    خوبه که تو بیست و پنج سالگی متوجهش شدید نه چهل سالگی بعضیا خیلی دیر میفهمن بعضیا هم هیچوقت
  • طلبه اُ منفی
  • بعضی هم کمال‌گرا نمی‌شن از ترس بدبختی، ولی بدبخت میشن!
    مطلق نمیشه گفت کمالگرایی بده ما یاد نگرفتیم چطوری رفتار کنیم شاید گاهی از دو طرف بوم میوفتیم 
    سلام. سیده بانو خوبه؟ 
    چ بر سر اینستاگرامتون آمده بانو؟
    بشدت میخواندیمتان
    پاسخ:
    سلام
    خوبه الحمدلله
    پیج کارهای هنری م فعاله : anarmahihmd
    دلیل دیگه اش هم اینه که هرگز از خودشون یا دیگران راضی نیستند...
    موافقم
    همسر (شوهرم)بنده فردی به شدت کمالگراست
    مهربان و خوش اخلاق هم بود
    الان بعد ده سال زندگی مشترک
    واقعا احساس میکنه بدبخت هست
    من هم نمیدونم دیگه چجوری میتونم کمکش کنم
    تا جایی که تونستم سازش کردم باهاش
    دلم براش میسوزه.. فقط دعاش میکنم
    پاسخ:
    رفتارشون شما رو اذیت می کنه ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی