انارماهی

بسم الله

بایگانی

شبیه هم بودند؛ براش خوشحالم. بیخیال حرف بقیه

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

- پرسیدی درآمدش چقدره؟

+ نه

- پرسیدی منظورش از ساده زیستی چیه؟

+ نه

- پرسیدی چه برنامه ای داره برای آینده ش؟

+ نه

- میشه بگی یک ساعت و ربع توی اتاق داشتید به هم چی میگفتید؟

+ نمیدونم فقط میدونم خیلی به هم شبیه بودیم

- همین؟!!!

+ خب آره، حرفهاش رو من میفهمیدم، نیاز به توضیح اضافه نداشت برام.

- : |


نظرات  (۱۲)

  • شکوفه شکوفا
  • عجب حس جالبی.
    والا ما اگه میفهمیدیم همین شبیه هم بودن چه شکلی یه خیلی خوب بود !
    این شبیه هم بودند خیلی هم خوب نیست :/
    الان اون کلیپ صوتی ساختار حزین وجودی که تو کانال گذاشته بودینو گوش دادم. چه حدیث خوبی. چه سخنران خوبی خوشم اومد از اینابیشتر بزارین
    پاسخ:
    میذارم چشم


    از نظر بیرونیایی که شبیه این دوتا نیستن خوب نیست، برای خودشون دو تا که خوبه
  • انــــــ ـار
  • من می فهمم چی میگه.
    همیشه نباید پرسید...
    پاسخ:
    اوهوم
    به نظر من که آدم ساده ای هستم از نظر دانش گفتمان ، لذت بخشه که یکی باشه که حرف های آدمو بفهمه و نیاز به توضیح اضافه  نباشه این یک نقطه مشترک طلاییه 
    پاسخ:
    اوهوم
    این خیلی حس خوبی ب آدم میده.،یا حداقل ب من..میفهممش:)

    چقدر خواستگاری شون شبیه من و همسرم بود:)))))

    بعد از یک جلسه خواستگاری جواب بله رو تو ذهنم داده بودم:)) ولی واسه خالی نبودن عریضه کشوندم به جلسه دوم ولی هر سوالی می خواستم واسه اون جلسه بپرسم احساس می کردم خب می دونم جوابش به این چیه دیگه:))

  • مهدی ابوفاطمه
  • :)
    مبارکه ان شالله
    زندگی شبیهانه دارن این دو ...
  • محمدهادی علی بابائی
  • :)
    حالا کم کم معلوم میشه شباهته علم بوده یا جهل مرکب :)
  • ریحانه .الف
  • ^_^
    چه خوب :-)
    مبارکــــــــآ ، به سلامتی *:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی