انارماهی

بسم الله

بایگانی

سه نقطه

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ب.ظ

نمیدانم کجایی، چه میکنی، مشغولِ توبه ای یا غرقِ گناه، پشیمانی یا مغرور، مخالفی یا موافق؛ هیچ کدامِ اینها را در موردِ تو نمیدانم. آنچه فی الحال بر تو میگذرد، به من که برسد گذشته ای ست که مربوط به من نیست، ما قرار است آینده مان را با هم بسازیم. نمیدانم روزی برایت خواهم گفت یا نه. این روزهای بی تویی، محضِ دلتنگی و تنهایی و عاشقانه بازی های الکی سخت نیست، سخت است چون نظامِ دنیا این ریختی ست که مرا و تو را آبدیده میکند تا به هم برساندمان؛ و من، بی حوصلهِ دخترکِ نازپرورده، گاه خسته میشوم. خسته میشوم از این حضورِ زیاد و کمِ آدم ها. از این آمدن ها و رفتن هایی که میدانم هیچ کدامشان برایِ من نیست. از این روزهایی که برایش یک توجیه دارم و آن هم تجربه است، تجربه ی چی نمیدانم. وقتی روزیِ مرا معلوم کرده اند، جُفتِ مرا قرار داده اند و قدرِ معلومی برایش گذاشته اند، این تجربه های آمدنی و رفتنی کی و کجا قرار است به دردم بخورد؟ نمیدانم.

الآن فقط میدانم بیش از حد خسته ام.



  • انارماهی : )

نامه ی سرگشوده

نظرات  (۷)

  • فاطمه دریایی
  • بعضی پست هات به طرز عجیبی فضای آشنایی دارن...
    نمیدونم
    پاسخ:
    : )
  • خارج ازچارچوب
  • آفرین به این صداقت و صراحت!
    پاسخ:
    چطور؟
  • شکوفه شکوفا
  • این تجربه های آمدنی و رفتنی شاید جزیی از فرایند آبدیدگی شماست.
    پاسخ:
    شاید
  • سعادت سلیمانی
  • مطمئن نباشید... آخر یکی از همین آمدن ها و رفتن ها مال شما خواهد شد :)
  • مهدی حسینی
  • "تلخ و شیرین جهان چیزی به جز یک خواب نیست
    مرگ پایان می دهد یک روز این کابوس را..."
    پاسخ:
    مرگ اگر مرد است گو سویِ من آی
    تا در آغوشش بگیرم تنگِ تنگ
  • فاطمه فاطمی
  • من هم گاهی به فرتوتی یک مادربزرگ مینشینم یک گوشه. تمام بار خستگی را با یک آه می دهم بیرون و برای تمام دختران نوجوان دعا می کنم که اولین بار برایشان آخرین بار باشد...
    احساس کردم خودم نوشتم این متن را چندسال پیشتر!
    عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی