انارماهی

بسم الله

بایگانی

پنج. گروه رو ترک کردم.

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ق.ظ
یک.
مدت ها قبل، به خودم اومدم و دیدم اسیر شدم، اسیر حرفها و نکته ها و موافقت ها و مخالفت هایی که هییییچ دردی از من و بقیه دوا نمیکنه. ساعت ها و ساعت ها بحث بر سر مسائلی مثل ولایت فقیه و وحدت و ریاست جمهوری و خطبه غدیر و فدک و ... انقدر ازم انرژی فکری میگرفت که به خودم میومدم میدیدم ساعت دو نصفه شبه و من با وجودِ اینکه هیچ کارِ فیزیکی انجام ندادم دارم از شدت خستگی و ضعف جسمی دیوانه میشم. همین مساله باعث شد گروه ها رو ترک کنم. حتی گروه های شعری یا گروه های مذهبی که قرار بود (!!) توش فقط مطلب مفید گذاشته بشه. بعد از اون زندگی برام خیلی راحت تر شد.

دو.
مدتی پیش به اجبارِ هماهنگی های کاری به اعضایِ گروهِ تحریریه ای که باید با هم برای نوشتن متونی هماهنگ میبودیم اضافه شدم. همه چیز خوب بود. بحثی در نمیگرفت و هرچی بود هماهنگی و نهایتا یه حال و احوال ساده بود تا اینکه شیخ نمر به شهادت رسید. با عوض کردنِ عکس پروفایلم و اعلام ناراحتی در همون گروه یکی از اعضا واردِ بحثی شد که وادارم کرد دفاع کنم ولی مدت کوتاهی نگذشت که بخاطرِ احترامِ بزرگتر کوچکتری و بی فایده دونستن بحث، با سلام و صلوات و خیر و خوشی مساله تمام شده اعلام شد.

سه.
چند ساعت بعد، باقی اعضای تحریریه به طورِ کاملا آهسته و فرسایشی به بیانِ عقایدِ خودشون در مورد لبنان و سوریه و ... پرداختند و با بیان قربون صدقه گونه ای همه ی عقایدم رو به تمسخر گرفتند. سکوت کردم.

چهار.
اگر عقایدتون رو کاملا درست و بی عیب و نقص میدونید، در بیانش شجاع باشید. از پشتِ دیوار سنگ پرت نکنید، بیاید رو در رو حرف بزنیم.




تا هفدهم دی ما میتونید به سینما فلسطین تهران و بقیه ی مراکز جشنواره عمار مراجعه کنید و هر فکری برای حفظِ مدافعانِ حرم از سرما دارید، عملی کنید.
  • انارماهی : )

اجتماعی

کمک به مدافعان حرم

نظرات  (۴)

قلیون هم میشه بدیم ببرن براشون؟ تو سرما خیلی مفیده ها!
پاسخ:
قال علی علیه السلام:

 مراقب افکارتان باشید که گفتارتان میشود* مراقب گفتارتان باشید که اعمالتان میشود* مراقب اعمالتان باشید که عادتتان میشود* مراقب عادتتان باشید که شخصیتتان میشود * مراقب شخصیتتان باشید که عاقبتتان میشود.


  • آبجی خانوم
  • درک می کنم ...
    اون لول دوشکا رو اون ورتر بگیرید الان سرم رو میبره


    والا اگه میدونستم با یه شوخی اینقد باعث زحمت میشم و میخواد اینهمه تایپ کنید همون اول طعمشو هم مشخص میکردم که کار شما دوتا نشه

    :((((
    پاسخ:
    من فقط ذکر حدیث کردم
    اون هم به مدد کپی پیست
    چون کاملش رو متاسفانه حفظ نبودم
    اگر باعث رنجش شد عذرخواهم

    تایپ کلمات قادر به بیان لحن و لبخندِ چهره نیست
    : )
  • مهدی صنعتی
  • سلام
    هر عقب نشینی با هر انگیزه ای از موضع حق باعث میشه که قدمهای بعدی رو هم اگه شده با زور مجبور بشیم به سمت عقب برداریم.این یک اصل کلی است.
    نمونه اش همین احترام شما به بزرگتر و داخل شدن دیگران در همراهی با آن بزرگ تر.
    خدا به شما صبر بدهد 

    پاسخ:
    سلام
    خوشبختانه متوجه دلیل بیرون اومدن من از گروه شدند

    ان شاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی