انارماهی

بسم الله

بایگانی

جای عاشق شدنی نیست میان من و تو

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ

 "هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی، خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی، عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی، هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم، تو یکباره همه را برهم زدی، و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم... تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم، و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم... خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم."

*مناجات شهید دکتر مصطفی چمران


جناب آقای دکتر، سلام

این سومین بار است که مرا به این نقطه میرسانی ... به این نقطه که فقط همین را داشته باشم مقابل خدا بگویم ... شاید حکایت دیدن خواب مرتضی هم همین بود، نه؟ این بود شباهت من و مرتضی؟ این بود حکایت آن انگشتر عقیق؟ این بود دکتر؟ سلام مرا به مرتضی برسانید، بگوییدش درویش مصطفایی شده در زندگی این روزهام، بگوییدش این خواهرزاده ی عزیزکرده ی تنها را دریابد، بگوییدش دلداری ام دهد، همان طور که خودش را بعد از "خلّاصه" دلداری داده ... فقط ، فقط جناب دکتر، من نمیدانم باید تخریب چی کدام میدان مین شوم ... عجالتا این یکی را هم از دایی بپرسید.

والسلام

  • انارماهی : )

نامه ی سرگشوده

نظرات  (۶)

  • مجتبی ب.س.س
  • خداوند با هر بنده ای اینطور رفتار نمی کنه ، کسانی که زندگیشون این شکلیه ، داستانشون و ماجراشون با بقیه فرق اساسی داره . 

    شهید مصطفی چقدر الگوی خوبی هستن برای جوونای این زمان 

    برای ما دعا کنید .
    چ قدر شهید چمران خوبه
    کاش ب گفته امام مثل چمران بمیریم
  • بهارنارنج :)
  • یه روز میرسه که بت میگن چقد به دایی ت رفتی..
    پاسخ:
    استاد هم همینو گفت ...
    اسم دایی تون مرتضی بوده؟شهید شدن؟
    پاسخ:
    بله
    بله تو هیوده سالگی مفقودالاثر شدن
    چهارده سال بعد جنازه شون اومد ...
  • رضا شریعتی
  • عالی بود این مناجات
    پست شما ما را کشت!
    به سه دلیل
    اول این که امسال توی کانال کمیل یک سند عاشقی به هرکداممان دادند تا با هرشهید انس بگیریم و از این جور حرفا، مال من به نام شهید چمران بود! و امان از چمران....
    دوم این که دایی ما هم شهید شده، کربلای پنج
    سوم این که این روزها کار من شده التماس به دایی و چمران و اصلا همه ی شهدا که، "ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده".......
    و من الله التوفیق
    پاسخ:
    چه جالب ...
    چه تقارنِ زیبایی
    : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی