انارماهی

بسم الله

بایگانی

بررسی یک تئوری جدید

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ
مگر جز این است که در سفر همه ی زن و شوهرها با هم آشتی میکنند، مادرشوهر-عروس ها کنایه ها را میگذارند کنار، خواهرشوهر ها چشمشان را رویِ نواقص عروس میبندند، مادرزن ها دامادشان را صبوری میکنند، پدرزن ها سرشان را گرمِ ذغال و کباب میکنند ، پدرها کمتر چشم غره میروند، بچه ها بهتر خودشان را از چشم غره های احتمالی مادر و پدر دور نگه میدارند. در سفر همه جای خود را تنگ میگیرند که به برای بقیه هم جا باشد. همه میخواهند چند روزی را به دور از شلوغی و تندی و تنگی و سختی روزهای پر از کار و مسئولیت و مشغله بگذرانند. همه مراعاتِ حالِ هم را میکنند. همه تصمیم میگیرند طبیعت را از انقراض حفظ کنند. همه مهربان میشوند، همه آن جاهایی که باید ساکت بمانند، انقدر محو طبیعت اند که سکوت کردن راحت ترین کارِ دنیاست. همه وقتی توریست میشوند دنبالِ خلق اند، ابداع، روشهای جدیدِ خوابیدن، آدابِ جدیدِ صبحانه خوردن، غذاهای اختراعی. همه دنبالِ خلقِ یک شیرین کاری اند فقط و فقط مختصِ خودشان.

ما را به سفر، فرستاده اند "دنیا"، گفته اند در آن سیر و سیاحت کنید و مردم را ببینید و آداب و رسوم هم را بشناسید. توریست های مهربانِ دنیایِ خدا کوله پشتی تان را از چه پر کرده اید؟

+ بنظرم تئوری جدیدی آمد، نگاه کردن به زندگی به عنوانِ یک توریست.
  • انارماهی : )

توریست نامه

نظرات  (۳)

مجموعه قالب های زیبای بلاگ بیان »         http://goo.gl/qmxoRX
منتظر حضور شما هستیم !
فانوس تم

چه جالب!آفرین اگه هرلحظه هر زمان این تئوری رو تو ذهنمون تکرار کنیم و بهش توجه کنیم دیگه نباید سر پر صراط پامون بلرزه.
پاسخ:
اوهوم 
اوهوم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی