انارماهی

بسم الله

بایگانی

بلاگفا

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

با همه ی بی رحمی هایش یک چیزی دارد که بقیه ی سرویس های وبلاگ دهی ندارند، حسِّ خوبِ بودن، ما وبلاگ نویس ها، نود درصد، برای اولین بار آنجا نوشتیم، برای اولین بار آنجا خوانده شدیم، برای اولین بار آنجا دیده شدیم، ذوقِ داشتنِ اولین کامنت، رفرش کردنِ صفحه، ذوق تغییر قالب و ذوقِ نوشتن، همه ی همه ی اولین ذوق هایمان آنجا بوده.

من هیچوقت معنای امنیتِ بیشترِ بیان نسبت به بلاگفا را نفهمیدم، بیان و خیلی سرویس های دیگر کنارِ هر کامنت برایت آی پی شخص را ردیف میکنند. به تفصیل و دقیق میگویند که این شخص از کجا به وبلاگ شما آمده، یا مثلا خیلی چیزها را میشود توش خیلی راحت تر از بلاگفا تغییر داد، اینجا امکان ندارد مطلبی که دو ساعت برای نوشتنش وقت گذاشته ای یهو بپرد، ولی توی بلاگفا امکان دارد بپرد، وبلاگ های بلاگفا را راحت میشود هک کرد، آی پی آدم ها تویِ بلاگفا مشخص نیست، نظرات اینجا مثل بلاگفا خورده نمیشود، ولی بلاگفا یک چیزی دارد که با همه ی گاف هایش دوست داشتنی ست، و آن همان "حسِ خوبِ بودن" است.

بلاگفا حس بودن میدهد، حس وجود داشتن. بلاگفا یک چیزهایی دارد که تجربه و لمسِ دوباره اش در هیچ سرویس وبلاگ دهی ممکن نیست. دارم به برگشتن فکر میکنم، این فکر جدی ست.

  • انارماهی : )

بلاگفا

نظرات  (۶)

  • امیرحسین سینمایی
  • با تمام احترامی که برای شما دوست عزیز و دیدگاهتون قائل هستم؛اما حس میکنم مجموعه بیان یک سر و گردن بالاتر از بلاگفا هست و واقعا امکاناتش قابل قیاس با بلاگفا نیست...
    و اصلا اینجا بسیار حرفه ای تر از بلاگفا به نظر میرسه...
    من خودم قبلا در بلاگفا بودم؛اما بعد از آشناشدن با بیان دیگه ابدا سراغ بلاگفا نخواهم رفت...

    الهی که حال دلتون همیشه خوب باشه و پر از حس خوب باشید...

    راستی خوشحال میشم اگر به هنر هفتم علاقه دارید به وبلاگ خودتون هم تشریف بیارید و شک نکنید که این وبلاگ میزبان خوبی برای لحظات شما خواهد بود...
    لینک وبلاگ :
    www.cinema7.blog.ir


    پاسخ:
    در حرفه ای تر بودنِ بیان هیچ شکی نیست
    من هیچ نقصی تو بیان ندیدم این مدت
    همه ی نواقصی هم که تو بلاگفا هست اینجا برطرف شده
  • روزبه صیادی
  • من هم وقتی حدودا ۱۰ ۱۲ ساله بودم، اولین وبلاگم رو تو بلاگفا درست کردم (البته این رو هم بگم که قبلش واقعا حدود یک سال داشتم دنبال یه جایی می گشتم که بشه توش سایت درست کرد، چیزی حالیم نبود ااز اینترنت خوب!). الآن این این متن رو خوندم، واقعا یاد روزهای خوش گذشته افتادم. وقتی همین چند روز پیش داشتم وبلاگ قدیمیم رو نگاه می کردم، واقعا اشکم داشت در می اومد. نظرات کاربر ها پر از احساس بودن، پر از حس خودمانی بودن!
    من رو یاد اون روز ها انداختید. از شما خیلی ممنونم :)
    پاسخ:
    : )
    سلام انارماهی:)
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااام
    : )
  • شفق ـــــ
  • به نظر من برگردید
    هر جا باشید خونده میشید
    منم به دوستانم پیشنهاد برگشتن دادم 
    اما خب فکر نمیکنم برگردن
    پاسخ:
    باید فکر کنم
    حسابی
    می فهمم حس شما مثل اینه که بگید آمریکا کشور  پیشرفته ای هست ولی هیچ جا وطن آدم نمی شه.
    ولی من برنمی گردم الان دو سال بیانی هستم و بیشتر از اون 8 سالی که بلاگفا بودم بهم خوش گذشته.:دی
    پاسخ:
    اوهوم
    شاید مث همینی باشه که شما گفتید
    سلام
    آره حس "وبلاگ اولی"ها
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا
    وبلاگ اولی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی