انارماهی

بسم الله

بایگانی

خوش اخلاق بشید/بشو/بشیم

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ
به تجربه در زندگی م به این رسیدم که هر زمان تصمیم میگیرم با مردم مهربون باشم ، چیزهای خوب خوب پشتِ سرِ هم برام اتفاق میفتهوهر زمان تصمیم میگیرم تیریپِ آدمای عصا قورت داده رو بردارم ، روزگار خیلی سریع برام عصا قورت میده الان لابد شما دوست دارید خودتون برید تجربه کنید آره ؟ خب شما آزادید ، برید تجربه کنید ، ببینید من با چه خونِ دلی به این تجاربِ گرانبها رسیدم و رایگان در اختیارِ شما قرار دادم ، ولی خب چه کاریه ؟ پاشید برید یه تجربه جدید بکنید لااقل بیاید بنویسید بعد پنجاه سال زندگی تون همه استفاده کنن ، الان انقدر دوست دارم فکر کرده باشید من پنجاه سالمه : )+ از همه اونایی که برای پست قبل کامنت گذاشتن ممنونم ، از همه اونایی هم که خوندن و رد شدن و لبخند زدن ممنونم ، از همه کلن ممنونم : )+ من این پست رویا رو خیلی دوست داشتم ، شاید شما هم دوست داشته باشید : کیلیک + قصد دارم اینجا رو همه جوره کنم : )
  • انارماهی : )

چجوری خوب باشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی