انارماهی

بسم الله

بایگانی

6.

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۳۴ ب.ظ
همیشه بهم از این sms های فورواردی میده که گاهی بلافاصله پاک میکنم و جواب ندارم ، اس های فورواردی رو معمولا نگه نمیدارم که برای کسی ازش استفاده کنم پس اس فورواردی به من هیچ جوابی نداره . همیشه حالم رو میپرسه و همیشه به یادمه انقدر که بدونِ داشتنِ رابطهء خاصی با هم ، گاهی از میزانِ به یادم بودنش شرمنده میشم و عذاب وجدان میگیرم بعد از مدتها هنوز یادشه که من توی یکی از پستهای یکی از وبلاگهای حذف شده م نوشته بودم که دنبال کار میگردم  ... هنوز دنبالِ پیدا کردنِ کار برای منِ ... به هر نحوی که هست میخواد کمک کنه ...بعضی آدمها چقدر بزرگ اند
  • انارماهی : )

ما آدم ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی