انارماهی

بسم الله

بایگانی
سجاده نشینِ با وقاری بودم "آقا"
بازیچه ی کودکانِ کویم کردی ...


: موضوع پروپوزالم رو هنوز ننوشتم، این دوشنبه باید با خودم ببرمش

- باز عمه ی سادات پریشوووونه

: موضوعایی که بهم گفته بودی رو یه بار دیگه برام یادداشت کن ببینمشون

- یک قافله تو قلبِ بیابووووونه

: از کتاب نظریه های ارتباطاتمون دو فصل حدفه، دقیقا همون دو فصلی که من خوندم

- پریشونه پریشونه پریشووووونه

: خوب شد حالا از بچه ها پرسیدم

- انگار نه انگار که مهموووونه

: وسایلت رو جمع کردی؟

- میذاری دهه ی محرم رو برم خونه ی بصی جون اینا بمونم؟

: ده رووووووز بری بمونی اونجااااا؟؟؟؟!!!!!!

- خب حالا عین ده روز رو نه، مثلا نه روز برم ، بذار دیگه

: باید فکر کنم
  • انارماهی : )

این یک گفتگوی واقعی ست

نظرات  (۳)


ماکه از پستتون چیزی نفهمیدیم ولی تو محرم التماس دعا...
یادمه پارسال چله گرفتین حال و هوای فضای مجازی رو حسابی عوض کردین

حسین جان

"حر" کن مرا که جان من از شرم پر شده
من
 را
 که
 راه
 نیست
 به
 جمع
 حبیب ها...
پاسخ:
ان شاالله امسال هم روزی مون باشه چله میگیریم

التماس دعا
  • رها مشق سکوت
  • التماس دعا بانو
    پاسخ:
    چشم
    شما هم من رو دعا کن
  • عطار کوچولو
  • دانشجوی علوم ارتباطات دانشگاه تهران؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی