انارماهی

بسم الله

بایگانی

چهارشنبه ی یکم

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ
جمعه‌نویسی رسم خوبی‌ست به شرط استمرار. آن روزها که نگارنده ی نامه ها شروع به قلم زنی کرده بود گمانم این بود که دو سه هفته ی بعد تمام میشود، بعد گفتم هفته ی هشتم نهم یادش میرود، بعد از خیالم گذشت که هفته ی سی و یکم خسته میشود و بعد دیگر چیزی با خودم نگفتم. جمعه نویسی ها شده بود روزی هفته هایم، هر هفته موضوعی بود که ذهنم را به خودش درگیر کرده باشد و جوابش در جمعه نویسی هفته ی بعد یافت شود. حالا جمعه نویسی ها شده مثل روزنامه ی هفت صبح، باید بخوانم. سوال کردن شده مثل آب و نان، باید بپرسم و بپرسم و بپرسم و در هر جمعه نویسی به سرنخی به جواب برسم.

اما دوست دارم من هم بنویسم. هر هفته یک نامه از من به شما. خیلی خوب است آدم تمام هفته را به این فکر کند که به شما چه بگوید. تمام اعمال و رفتار و گفتار آدم را تحت تاثیر قرار میدهد. انگار با شما سخن گفتن یک جور ابراز وجود است، من اینطوری نگاه میکنم، یک جور ابراز وجود در مقابل شما، خودنمایی نه ها، ابراز وجود، یک جور مرا هم ببینِ رفاقتی، چیزی مثل ژل زدن و ویراژ دادن پسرها جلوی دبیرستان دخترانه. آدم تمام هفته را مراقب است که چطور باشد که چه را به محضر شما ابراز کند که از چه با شما سخن بگوید. همه ی اینها نوعی شوق، نوعی هیجان، نوعی حال خوش برای آدم دارد که عجیب دوست دارم تجربه اش کنم، تجربه ای که یک روز مثل جمعه نویسی ها برسد به جمعه ی صد و چهل و هشتم و استمرارش دل آدم را خنک کند.

دوست دارم هر چهارشنبه شب بنویسم، که نمیدانم منسوب به کی و چی ست. چهارشنبه ها، انگار روزی در هفته برای من و شما.

سلام.


+لینک جمعه نویسی در پیوندهای روزانه.
  • انارماهی : )

نامه های چهارشنبه

نظرات  (۵)

فکر خوبیه
جمعه نویسی را باز کردم و خیلی خوب بود صفحه اولش و قلمش و طراحی اش و خلاصه معرفی عالی بود
کارهای با دوام گرچه کوچک برای آدم می مانند. و چه ماندنی ... شیرین مثل خورش آلو !!! انشاءالله چهارشنبه نویسی آن شود
پاسخ:
ان شاالله
از قلمستان شما بوی گلهای رنگارنگ پویایی می تراود...
جمعه نویسی ات عالی بود.
 
پاسخ:
لطف دارید

ماشاءالله به این فعالیت :))

با سه پست ِ نخوانده مواجه شدم که هرکدام رنگارنگ تر از دیگری..

خیلی پیشنهاد ِ خوبی بود !

تصمیمش را گرفتم همین الان یهویی :)

در مورد ِ پست تفاوت ها باید بگم که شدیدن شبیه شما هستم ُ خواهر جانمان شدیدن شبیه خواهر شما

و یقینا اون ها عمر  ِ طولانی تری خواهند داشت ... !

 

+ و منا ...

پاسخ:
عمر طولانی خودشون رو نمیدونم ، ولی بعضی وقتا پیر میکنن...

تصمیمت مستدام

:)

و منا ...
برنامه هر هفته شنبه هایم :


اول صبح :
باز کردن جمعه نویسی و خواندن جمعه هاااا



فوق العاده حرف می زنند ... راستش من هم بار ها در دلم گفته ام خوش به حالش اما...
همت جمعه به جمعه نوشتن را نداشتم ... شاید چون . . .
بگذریم !


عیدتان مبارک بآنو :)
پاسخ:
عید شما هم ...

برنامه ی شنبه هات شبیه منه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی