انارماهی

بسم الله

بایگانی

چهل: دیوانه ها آدم به آدم فرق دارند

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

میدانی، من کاری ندارم که حاجت این چهل روز انعام خواندنم را میدهی یا نه. شاید صلاح ندانی این دنیا بدهی، آن دنیا میدهی، شاید هم اصلا کلا حال نکنی حاجتم را روا کنی، در کل ، این چهل روز خیلی خوش گذشت. اولین چله ای بود که با همه ی سختی هایش، خوش گذشت و خم و راستم کرد و پیچاندم و بعد یک جوری کوباندم زمین که همه ی قلنج هایم شکست. دوستت دارم خدا

  • انارماهی : )

خدا

چهل

نظرات  (۶)

درویش ها به فقر خیانت نمی کنند
ما دست های پوچِ به یک هیچ قانعیم
قبول باشه...
پاسخ:
قبول حق
: )
  • محمد ابراهیمی
  • واقعا این کارو دیگه منسوخ شده..
    شما اگه صوفی گری میخوای انجام بدی راهش چیز دیگه ست..
    پاسخ:
    متوجه ربطش به صوفی گری نمیشم
  • رها مشق سکوت
  • تا حالا چله نگرفتم، فکر میکنم حس ناب و خاصی داشته باشه ، بیشتر از همه روز چهلم
    پاسخ:
    امتحان کنید
    بیشتر از همه این که آدم هی وسطش به خودش میگه ببین مثلا بیست روز رو فلان کار استمرار داشتی خیلی کیف میده
    من یک بار چلّه  سوره ی یاسین گرفتم؛ درست مثل ِ حس ِ شما..
    اون وسط ها فکر می کردم سلول های بدنم به صدا در اومده اند!! فکر می کنم تاثیرش رو گذاشت ...:)
    پاسخ:
    خوشحالم که اون حس شیرینه رو تجربه کردید
    : )
    سلام
    قبول باشه
    چقدر از عدد چهل خوشم میاد، و از قضای روزگار با همین عدد، عده ای پوست می اندازند و عده ای بزرگ می شوند و عده ای نیز پیامبر می شوند.
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید، قبول حق باشه ان شاالله
    بله
    در چهل رازی‌نهفته است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی