انارماهی

بسم الله

بایگانی

بیست و دو:

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ

بدجوری دنبالِ خودمم.

بالاخره من هم باید یک خط و خطوطی برای خودم داشته باشم. نباید همه ی حرفهای خانم صاد یا همه ی نگرش های آقای لام را بپذیرم. نباید با همه ی گفته های خانم میم یا همه ی فرمایشاتِ خانم طا مخالف یا موافق باشم. من باید خودم را پیدا کنم. بالاخره باید تکلیفم را روشن کنم که از کافی شاپ رفتن خوشم میاید یا نه. اهلِ کوه رفتن هستم یا نه. اهل چی ام اصلا؟ اینها باید مشخص شود. 


برای شما مشخص شده؟ شما خودتان را پیدا کرده اید؟


  • انارماهی : )

چهل

نظرات  (۳)

فکر می کنم با همین ابراز موافق یا مخالف بودنا میشه خودمونو بشناسیم
نمیدونم.شاید نه
خودمو پیدا نکردم
و الان تقریبا هیچ علاقه ثایتی ندارم
زندگیه بی برنامه و بی هدف و نامشخص:(
پاسخ:
خب هدف دار بشید
: )
  • رها مشق سکوت
  • من چندسالیه که خودم رو پیدا کردم، درست وقتی که فهمیدم همه ی چیزایی که فکر میکردم خودمم پوچه، چون فقط اداشو در میآوردم، و فقط دنباله روی دیگران بودم، و از همه مصیبت بار تر درست موقعی که فقط فکر میکردم که دارم فکر میکنم، در صورتی که تو ذهنم فقط دنبال دلایل و مدارک برای اثبات چیزهایی که الکی پذیرفته بودم، بودم.
    آدم تکلیفش وقتی با خودش روشن میشه، خیلی لذت میبره، خیلی هدف دار میشه، و اون موقع است که خدا رو تو وجودش میبینه و حس میکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی